برند سازی چیست
نوشته شده توسط : ali

عمل تبلیغات و بازاریابی ایجاد یک نام، علامت اختصاری برای آن  و یا طراحی که شناسایی و تفاوت یک کالا از سایر کالاها.

یک استراتژی اسم تجاری موثر شما می دهد لبه عمده در بازارهای سبک فزاینده ای رقابتی. اما این عینا “نام تجاری” چه چیزی هست؟ به عبارت ساده تر، اسم تجاری خود را وعده های خود را به مشتری خود را هست. آن را به آنها می گوید که چه آنها می توانند از کالاها و خدمات خود را انتظار میرود، و آن را متفاوت ارائه خود را از آن از حریف های خود. نام تجاری خود را از کسی که تو را گرفته شده ، که شما خواهانید به و که مردم درک شما را به آن.

آیا شما ماوریک خلافانهدر صنعتتان را؟ و یا با تجربه، یکی از مطمئن؟ است محصول خود را به هزینه بالا ، گزینه های با کیفیت خیلی بالا، و یا کم هزینه، گزینه با ارزش زیاد؟ شما نمی توانید هر دو، و خودتان می توانید همه چیز را به همه مردم هست. خودتان کی هستید باید تا حدی به کسی که مشتریان مقصد شما خواستارید و نیاز شما را به هست.

رکن و اساس اسمتجاری خود را آرم خود را هست. وب سایت خود را، آماده و موارد تبلیغاتی – که همه باید نشان خود را در اختیار – دارید ارتباط نام تجاری خود را دارید.
استراتژی اسم تجاری شما این چنین است که چطور، چه، کجا، کی چه جور و به چه کسی شما را در برقراری ارتباط و تحویل در پیام نام تجاری خود را برنامه ریزی انجام دهید. قسمتی از استراتژی نام تجاری تان را که در آن شما تبلیغ می کنید. کانال های پخش خود را نیز بخشی از استراتژی اسم تجاری خود کنید. و آنچه شما ارتباط انجام  تصویری  و شفاهی قسمتی از استراتژی نام تجاری خود را، بیش از اندازه.

هماهنگ، نام تجاری استراتژیک منجر به حقوق مالکان سهام با نام تجاری قوی، که به معنی ارزش افزوده را به کالاها یا خدمات شرکت خود را که می گذارد تا شما را به اتهام بیشتر برای اسم تجاری خود را از چنان که یکسان، فرمان کالاها بدون نشان.  مثال قابل فهم از این کک در مقابل یک نوشابه بطری است. از آنجا که شرکت نوشابه سازی کوکا کولا ساخته هست یک ارزش قدربرند قدرتمند، می تواند برای کالای خود را شارژ – و خریداران خواهد انجام گیرد  قیمت است که بالاتر بپرداخت.

ارزش افزوده داخلی به ارزش ویژه برند اغلب در نوع کیفیت درک شده و یا وابستگی عاطفی میتواند بیاید. به عنوان نمونه، کفش نایک Associates اجناس خود را با ورزش کنندگان ستاره، به امید خریداران خواهد دلبستگی قلبی خود را از ورزشکار به جنس انتقال. برای کفش نایک، آن را فقط ویژگی های کفش را که فروش کفش انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: