نوشته شده توسط : ali

عمل تبلیغات و بازاریابی ایجاد یک نام، علامت اختصاری برای آن  و یا طراحی که شناسایی و تفاوت یک کالا از سایر کالاها.

یک استراتژی اسم تجاری موثر شما می دهد لبه عمده در بازارهای سبک فزاینده ای رقابتی. اما این عینا “نام تجاری” چه چیزی هست؟ به عبارت ساده تر، اسم تجاری خود را وعده های خود را به مشتری خود را هست. آن را به آنها می گوید که چه آنها می توانند از کالاها و خدمات خود را انتظار میرود، و آن را متفاوت ارائه خود را از آن از حریف های خود. نام تجاری خود را از کسی که تو را گرفته شده ، که شما خواهانید به و که مردم درک شما را به آن.

آیا شما ماوریک خلافانهدر صنعتتان را؟ و یا با تجربه، یکی از مطمئن؟ است محصول خود را به هزینه بالا ، گزینه های با کیفیت خیلی بالا، و یا کم هزینه، گزینه با ارزش زیاد؟ شما نمی توانید هر دو، و خودتان می توانید همه چیز را به همه مردم هست. خودتان کی هستید باید تا حدی به کسی که مشتریان مقصد شما خواستارید و نیاز شما را به هست.

رکن و اساس اسمتجاری خود را آرم خود را هست. وب سایت خود را، آماده و موارد تبلیغاتی – که همه باید نشان خود را در اختیار – دارید ارتباط نام تجاری خود را دارید.
استراتژی اسم تجاری شما این چنین است که چطور، چه، کجا، کی چه جور و به چه کسی شما را در برقراری ارتباط و تحویل در پیام نام تجاری خود را برنامه ریزی انجام دهید. قسمتی از استراتژی نام تجاری تان را که در آن شما تبلیغ می کنید. کانال های پخش خود را نیز بخشی از استراتژی اسم تجاری خود کنید. و آنچه شما ارتباط انجام  تصویری  و شفاهی قسمتی از استراتژی نام تجاری خود را، بیش از اندازه.

هماهنگ، نام تجاری استراتژیک منجر به حقوق مالکان سهام با نام تجاری قوی، که به معنی ارزش افزوده را به کالاها یا خدمات شرکت خود را که می گذارد تا شما را به اتهام بیشتر برای اسم تجاری خود را از چنان که یکسان، فرمان کالاها بدون نشان.  مثال قابل فهم از این کک در مقابل یک نوشابه بطری است. از آنجا که شرکت نوشابه سازی کوکا کولا ساخته هست یک ارزش قدربرند قدرتمند، می تواند برای کالای خود را شارژ – و خریداران خواهد انجام گیرد  قیمت است که بالاتر بپرداخت.

ارزش افزوده داخلی به ارزش ویژه برند اغلب در نوع کیفیت درک شده و یا وابستگی عاطفی میتواند بیاید. به عنوان نمونه، کفش نایک Associates اجناس خود را با ورزش کنندگان ستاره، به امید خریداران خواهد دلبستگی قلبی خود را از ورزشکار به جنس انتقال. برای کفش نایک، آن را فقط ویژگی های کفش را که فروش کفش انجام دهد.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

از ثبت شرکت گوگل تا موقیت گوگل :

امروزه چرا گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو در کسب و کار و بازاریابی پیشتاز می باشد و دیگر مرورگرها در نظر شکست خورده می آیند. هر روز صدها میلیون نفر از مردم صفحه اصلی گوگل را مشاهده می کنند. در کل این موتور جستجو  حداقل ۸۵ درصد از بازار اینترنتی شبکه جستجو را در اختیار داشته که yahoo، bing و دیگران در حال مبارزه برای نگهداری چند میلیون بازدید کننده خود می باشند. سوال این است که چرا گوگل ؟ و چه راز واقعی در پشت نمایش عمومی و جهانی پوشیده است! الگوریتم ارتباط بین حروف و کلمه ها و جمله ها و البته زبانهای مختلفی که در این شرکت زیر پوشش قرار دارند و به همراه پشتیبانی کاربردی و پاسخ دهی با سرعت بالا همه زبانهای زنده دنیا قدری گوگل را از سایرین باهوش تر کرده، گوگل فقط  وسیله ای باشد که به آسانی قابل درک و نتایج را سریع بدون حاشیه نمایش دهد پیش از اینکه دیگر رقبا به فکر بیوفتند؛ البته گوگل بیش از یک موتور جستجو می باشد. از زمان آغاز به رشد گوگل در ایالات متحده، همه چیز به طور کامل تغییر کرده و مردم متوجه یک تغییر شگفت انگیز و یک تفاوت عمده در جستجوهای خود شده . گوگل به گزار در وب و درک ساختار لینک ها و یافتن آنها ایجاد گردیده و برای فهم نحوه ی تعقل انسان ها و قیاس ملت ها و… گوگل برای بسیاری از موارد ایجاد شده مواردی که هر شخصی به نوبه خود حداقل یک بار آن را فهمیده و این موارد علاوه بر این  که حالات انسانها را ضبط و مقایسه کند گوگل به شما میگوید پدربزرگتان ۶ سال قبل از گل یاس سفید بسیار یاد کرده است و در نظرش بوده  و از طرفی آینده را نیز طبق روند گذشته پیش بینی کرده و همه این نتایج تنها به خاطر استفاده شهروندان از مرورگرها می باشد و هر ثانیه به آگاهی آن افزوده، تحت نظارت قوانین کشور خدمات دهنده و با مالکیت آن کشور. در حالی کهyahoo و سایرین درقبال استفاده از خدماتشان تبلیغات عظیمی  برای کاربران ارائه نموده که در بیشتر مواقع مورد پذیرش عموم قرار نگرفته است. وقتی که مردم  در وب برای به دست آوردن اطلاعات مربوطه جستجو خواهند کرد به راحتی، به مطالب نشان داده شده از طرف گوگل اعتماد کرده و مطمئن می باشند مشاوره مرور گر کارساز و مطمئن است به طوری که کاملا (بدون تبلیغات و منحرف شدن از موضوع اصلی) ساده، مناسب و رایگان می باشد. گوگل پلاس بزرگترین شبکه اجتماعی می باشد. تنها الگوریتم گوگل دلیل اصلی برای موفقیت آنها نمی باشد. این شرکت به ایجاد و توسعه و یک برنامه هوشمند دست زده و تقریبا حق مردم از سراسر جهان را اَدا می نماید. مهندسان گوگل برای بهبود بخشیدن الگوریتم سخت کار انجام می دهند تا آن را به بهترین تبدیل نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()